Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід    Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS        
ОТРИМАННЯ РОБІТНИЧОЇ ПРОФЕСІЇ - ЗАПОРУКА УСПІШНОГО МАЙБУТНЬОГО
Меню сайту
Вхід
Логин
  

Пароль




Регистрация на сайте!
Забыл пароль      

  
Головна » Статті » Педпрацівникам та учням » Методичні розробки

У категорії матеріалів: 16
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема уроку.«Культура України на початку 20 століття»

Методичні розробки | Переглядів: 740 | Додав: Virtyoz | Дата: 28.11.2017

1-В:  3 грудня 1722 р. на Полтавщині в козацькому містечку Чорнухи колишнього Лубинського полку (тепер Лохвицького району) в сім’ї малоземельних селян - козаків Сави і Пелагеї Сковородів народився хлопчик, якого нарекли Григорієм.

2-В: Тоді ніхто не міг знати, що згодом з маленького хлопчини виросте одна з найяскравіших постатей України 18 століття.

Григорій  Сковорода  –  великий письменник, мислитель та громадський діяч, що стояв на позиціях демократа, гуманіста, представника трудового народу.

Методичні розробки | Переглядів: 1041 | Додав: Virtyoz | Дата: 10.11.2017

СЦЕНАРІЙ

літературно – музичної композиції присвяченої 110 річниці з дня народження Романа Шухевича.

Методичні розробки | Переглядів: 1262 | Додав: Virtyoz | Дата: 12.06.2017

«КРИЦЕВА  ЖІНКА ІЗ СОНЯЧНИМ СЕРЦЕМ»

 

Сценарій


літературно - музичної композиції

присвяченої 110 - й річниці з дня народження  та 75 - й річниці з дня смерті

поетеси Олени Теліги.
 

Методичні розробки | Переглядів: 1036 | Додав: Virtyoz | Дата: 11.05.2017 | Коментарі (2)

Урок на тему:

                       «Філософія України другої половини ХІХ століття»

Мета уроку:

Навчальна: розкрити основні ідеї «філософії серця» П. Юркевича та «філософії мови» О. Потебні, порівняти ці вчення із ідеями античного філософа Платона та німецького філософа  А. Гумбольта.

Розвиваюча: розвивати вміння давати оцінку філософським ідеям, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, формувати в учнів вміння правильно та послідовно висловлювати свою думку, обгрунтовувати й відстоювати свою позицію.

Виховна: виховувати національну свідомість, відданість свому народу, почуття поваги й гордості за українців чиї здобутки стали світовим надбанням.

Очікувані результати:

 Після цього уроку учні зможуть:

    – визначити особливості української філософії;

    – знати основні філософські ідеї;

    – оцінити внесок українських філософів у світову філософську скарбницю;

    – виховувати почуття глибокої поваги й гордості за українців.

 

Тип уроку:

Форма проведення: урок засвоєння нових знань.

Метод проведення: бесіда із використанням ілюстрацій та елементами пошуковості.

 

Література: 

  1. Г. Васянович  Філософія для ВПУ – підручник,  К. 2008;
  2. І. Бичко   Філософія – курс лекцій К. 1994;

Обладнання: портрети філософів і українських письменників, поетів, мультимедійний проектор, учнівські презентації.

Міжпредметні зв’язки: українська література, історія.

Основні терміни і поняття: «філософія серця», «філософія мови», герменевтика, кордоцентризм.

Методичні розробки | Переглядів: 5472 | Додав: Virtyoz | Дата: 15.09.2016 | Коментарі (504)

Тема уроку: Технологічне налагодження молотильно-сепаруючих частин зернозбирального  комбайна.

Цілі уроку: Закріпити знання одержані на теоретичних заняттях.

Поглибити, розширити та конкретизувати знання по технологічному налагодженню молотильно-сепаруючих частин зернозбирального  комбайна.

Формування і вдосконалення в учнів умінь та навичок при виконанні завдання. Проведення Т.О., забезпечення роботоздатного стану вузлів і механізмів що вивчаються.

Прищепити відповідальне ставлення, по підтриманню справності вузлів та механізмів, охайному проведенню робіт по технологічному налагодженню молотильно-сепаруючих частин зернозбирального  комбайна.

Добиватися в учнів дотримання правил Т.Б.

Методичні розробки | Переглядів: 3390 | Додав: Virtyoz | Дата: 07.04.2015 | Коментарі (0)

Тема уроку: Технологічне налагодження жнивної частини зернозбирального комбайна.

Цілі уроку: Закріпити знання одержані на теоретичних заняттях.

Поглибити, розширити та конкретизувати знання по технологічному налагодженню жнивної частини комбайна.

Формування і вдосконалення в учнів умінь та навичок при виконанні завдання. Проведення Т.О., забезпечення роботоздатного стану вузлів і механізмів що вивчаються.

Прищепити відповідальне ставлення, по підтриманню справності вузлів та механізмів, охайному проведенню робіт по технологічному налагодженню жнивної частини зернозбирального комбайна. Добиватися в учнів дотримання правил Т.Б.

Методичні розробки | Переглядів: 4050 | Додав: Virtyoz | Дата: 07.04.2015 | Коментарі (0)

Тема уроку: Утворення та бойовий шлях українського січового стрілецтва.

Мета уроку: Вивчити, як проходило становлення УСС, їх бойовий шлях та історичне  значення. 

Методичні розробки | Переглядів: 3236 | Додав: Virtyoz | Дата: 07.04.2015 | Коментарі (1)

МАТЕМАТИЧНІ   ВЕЧОРНИЦІ   НА   АНДРІЯ

 

         Мета: Ознайомити учнів з історією свята Андрія Первозванного; показати красу і велич українських народних свят, силу і магію чисел, виховувати в учнів любов до минулого, до математики, шанобливе ставлення до українських традицій.

         Обладнання: столи, вареники, калита, «вічний календар» (до 3000 р.), картки «Квадри долі», монети номіналом 2 коп. та 25 коп., бланки «Вивчення особистості», аркуші паперу, ручки для кожного учня.

 

         Святий апостол Андрій, простий рибалка з міста Вифсаїди, що в Палестині, перший з апостолів пішов за Христом разом із своїм братом Петром.

         Після дня П’ятидесятниці він проповідував віру Христову в причорноморських країнах. Апостол Андрій заснував церкву в невеликому селищі Візантії – майбутньому Константинополі, столиці православної Візантійської імперії.

         Потім     за     переказом,     пройшов     від     устя     Дніпра     до     Новгорода,     де пророкував, що на Київських горах з’явиться колись велике християнське місто. Цим містом став   наш стародавній Київ.

Апостольський шлях святого Андрія Первозванного завершився у Греції, у місті Патри, де 13 грудня 62 року був розп’ятий на хресті. Хрест був похилим, у формі букви Х. Тепер прапор з косим хрестом іменується Андріївським.

         Святкування апостола Андрія відбувається 13 липня – у день Собору 12 апостолів та 13 грудня.

 

Методичні розробки | Переглядів: 890 | Додав: Virtyoz | Дата: 30.03.2015 | Коментарі (0)

Тема уроку. Західна Україна в 1945-1950-х рр.

Мета уроку: вивчити,  як проходив процес відновлення радянської влади в західних областях України, які він мав наслідки, як проходила колективізація села, чому проводились масові репресії і боротьба ОУН-УПА, якою була доля УГКЦ? Що це була за операція «Вісла» і якими були її наслідки?

Тип уроку: вивчення і засвоєння нового матеріалу.

Методичні розробки | Переглядів: 2939 | Додав: Virtyoz | Дата: 27.03.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-16
Пошук по сайту
Ми на карті
НМЦ ПТО
Освітній портал
ВПУ-71 © 2021